loading...
گیت فروشگاهی
پروسک بازدید : 7 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

مراقبت الکترونیکی از اشیاEAS-Electronic Article Surveillance: 


متخصصین سیستمهای حفاظتی موثرترین ابزار جهت جلوگیری از سرقت در فروشگاها را سیستم تلویزیون مدار بسته و سیستم EAS می دانند. هر کدام از این سیستمها بصورت جداگانه خوب است ولی ترکیب آنها با یکدیگر یک سیستم با حداکثر کارایی را ارائه می دهد. سیستمهای EAS نه تنها سرقت را کاهش می دهد بلکه فروش را نیز افزایش می دهد.

سه نوع سیستم EAS در فروشگاهها استفاده می گردد که در همه موارد یک بر چسب یا تگ به کالا الصاق می گردد. 
تگ یا برچسب بعدا خنثی می گردد. اگر تگ از نوع سخت باشد (تگ باقابلیت استفاده مجدد) از یک خلاص کننده جهت جدا کردن آن استفاده می شود. اگر تگ از نوع نرم باشد مثل بر چسب از یک صفحه خنثی کننده براي غیر فعال کردن آن استفاده می کنیم . اگر برچسب يا تگ از کالا جدا نشده باشد در زمان خروج کالا ، در خروجی صدای آلارم خواهیم شنید استفاده از EAS ، سرقت از فروشگاه را بطور کامل خنثی نمی کند بلکه آنرا تا 60% کاهش می دهد . 
بعضی از انواع هاردتگ در داخل خود، کپسولهای جوهر دارند. در صورتی که تلاش برای به زور باز کردن آنها صورت گیرد، کپسول ها شکسته وجوهر محتوی آن روی کالا می ریزد. 
ساختار فیزیکی برچسب یا تگ فرکانس کار سیستم EAS را مشخص می کند، فرکانس کار سیستم EAS میتواند از خیلی پائین تا فرکانس های رادیویی انتخاب شود. 
سیستم های EAS درسه خانواده اصلی EM ، AM ، RF تولید می شوند که هر کدام دارای مزیتها و معایب خاص خود می باشند. 
● سیستم امواج رادیویی RF-Radio Frequency Systems 

 سیستم RF بصورت زیر عمل می کند : 
برچسب چسبانده شده به کالا به امواج ارسال شده توسط آنتن پاسخ می دهد، پاسخ ارسال شده توسط برپسب به وسیله آنتن گیرنده دریافت شده و باعث فعال شدن آلارم سیستم می گردد. 
فاصله بین دو آنتن می تواند تا 180 سانتی متر باشد ، فرکانس کار سیستمهای RF از 2مگاهرتز تا 10مگاهرتز می باشد که در خیلی از کشورها بصورت استاندارد در آمده است. در خیلی از موارد سیستمهای RF از یک سیگنال جاروب جهت آشکار کردن انواع تگ استفاده می کنند. در بعضی ازاوقات آنتن فرستنده وآنتن گیرنده دریک پایه قرارمی گیرندکه به این نوع سیستمها سیستم تک پایه گفته می شود که میتواند بصورت پالس یا سیگنال جاروب یا ترکیبی از هر دو روش عمل نماید. سیستمهای تک پایه برای فروشگاهای کوچک خیلی مناسب هستند. سیستمهای تک پایه معمولا با تگ سخت عمل می کند که معمولا از نوع برچسبی آن گرانتر است آنتها از خود امواج ضعیفی ارسال می کنند تا تگها را تشخیص دهند. 
برای تشخیص تفاوت بین نویز و امواج بازتابانیده شده تکنولوژی پردازش دیجیتال سیگنال (DSP) به کار می رود. 
صاحبان فروشگاهها سئوال می کنند که چرا این سیستم بصورت مخفی نصب نمی گردد؟ 
در جواب باید گفت: امکان نصب مخفی آنتن فرستنده و گیرنده وجود دارد ولی وجود آنتن بصورت پایه قابل رویت دزدیها را بیشتر کاهش می دهد. 
راههای زیادی برای اجرا کردن یک سیستم RF وجود دارد. ایده ابتدایی این است که یک حلقه مارپیچی از آلومینیوم بر روی کاغذ ایجاد کنیم که نقش آنتن را بازی کند و در انتهای آنتن یک دیود کوچک یا یک مدار RC (خازن و مقاومتی) اضافه کنیم تا امواج پاسخ به سیگنال آنتن را ارسال نماید. 
برای غیر فعال کردن برچسب یک پالس قوی RF لازم داریم تا دیود یا مدار RC را بسوزاند برچسب سوخته اگر بین دو آنتن قرار بگیرد هیچ سیگنال پاسخی ارسال نمی کند، در نتیجه هیچ آلارمی صادر نمی شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهینه تر به گیت فروشگاهی پروسک مراجعه کنید؛


پروسک بازدید : 3 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

گیت فروشگاهی PRO PLEXIX سیستم حفاظتی با تکنولوژی rf و پوشش فرکانس4.7 و 8.2 الی 10.2 مگاهرتز (مولتی فرکانس) می باشد، این دستگاه دارای تکنولوژی تشخیص نویز و سازگار شونده اتوماتیک می باشدو با توجه به طراحی خاص حلقه های داخلی آنتن، دارای عملکرد بسیار خوبی می باشد و در محیط های پر نویز دارای کارایی ایده آل می باشد.

ظاهر بسیار لوکس و نورپردازی زیبای دستگاه یکی دیگر از مشخصه های آن است که باعث محبوبیت این مدل در میان مشتریان می باشد

مشخصات فنی گیت فروشگاهی:

نوع فریم آنتن :  پلکسی گلاس 
نورپردازی : بله 
رنگ : سفید  
فاصله تشخیص تگ : تگ بزرگ (قطر 50 میلیمتر) :160 سانتیمتر 
فاصله تشخیص لیبل : لیبل بزرگ (سایز 5*5) :140 سانتیمتر 
ابعاد : عرض : 35 سانتیمتر ارتفاع: 152 سانتیمتر ضخامت 1.5 سانتیمتر 
کشور سازنده : ایران 
گارانتی : 1 سال  

پروسک بازدید : 2 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

کارت خوان و ریدر کارت هوشمند:

 

ارائه انواع کارتخوان های هوشمند و دستگاه های کارتخوان RF 
انواع ریدر کارت های هوشند مغناطیسی و ریدر مچ بند RF

 برای تکمیل اطلاعات خود به گیت فروشگاهی پروسک مراجعه نمایید؛

پروسک بازدید : 3 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

کارت تخفیف و باشگاه مشتریان:

 

این راهکار متشکل از کارت مگنت ، دستگاه کارتخوان غیر بانکی و نرم افزار تحت وب مدیریت مشتریان می باشد.

همانطور که بوسیله تبلیغات می توان مشتری ها را با مجموعه خود آشنا کنیم، بوسیله سیستم باشگاه مشتریان می توان آنها را به مشتری هلی دائمی و وفادار تبدیل نمود. بدین صورت که یک عدد کارت به مشتری داده می شود که بعد از هر خرید مبلغ آن داخل پوز (کارتخوان غیر بانکی) سیستم باشگاه وارد می شود. آنگاه دستگاه پوز درصد تخفیف مشتری و مبلغ قابل پرداخت را محاسبه و اعلام می کند. با این روش سوابق خرید مشتری در سیستم جمع آوری شده و با رسیدن به خرید های بیشتر می تواند درصد تخفیف خود را افزایش دهد.

سیستم باشگاه مشتریان مستقل از سیستم مالی و حسابداری عمل می کند، و محدودیت جفرافیایی ندارد. یعنی مجموعه باشگاه مشتریان به راحتی امکان اتصال به شعب شما حتی در خارج از کشور را داردگ

از جمله امکانات سیستم باشگاه مشتریان، اشتراک گذاری مشتریان بین دو یا چند مجموعه می باشد بعنوان مثال:

مجموعه ای از مشتریان برای رستوران، آژانس مسافرتی، فروشگاه پوشاک، دندانپزشکی،کارواش و باشگاه ورزشی بوجود می آیند که در این مجموعه هر کدام از طرفین مشتری های خود را به سایر شرکا معرفی می کنند و در ازای آن درصدی از مبلغ خرید مشتری را از شریک خود دریافت می کنند.

مشتری نیز به دلیل خرید از داخل مجموعه درصدی تخفیف دریافت می کند. طرف سوم معامله نیز به دلیل حذف هزینه بازاریابی و تبلیغات علیرغم پرداخت پورسانت به شریک و تخفیف به مشتری بجز سود خود درصدی سود بیشتر می برد.

20 هزینه بازاریابی و تبلیغات بدین صورت جایگزین می شود:

 10 درصد تخفیف به مشتری

5 درصد پورسانت شریک معرفی کننده

5 درصد کاهش هزینه های پذیرنده مشتری

 برای تکمیل اطلاعات خود به گیت فروشگاهی پروسک مراجعه نمایید؛

پروسک بازدید : 4 یکشنبه 07 شهریور 1395 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت و کنترل اموال:

 

نرم افزار مدیریت اموال به منظور کنترل و شمارش اموال از طریق خواندن لیبی های RFID فرکانس UHF بوسیله دستگاه های هندز هل با PDA 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گیت فروشگاهی پروسک مراجعه نمایید؛

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
ارائه دهنده خدمات و تجهیزات فروشگاهی و گیت فروشگاهی پروسک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 796